۱۴۰۱ آذر ۲۶, شنبه

پسر_ بابا

 

پدر شهید قیام ابوالفضل آدینه زاده سر قبر پسرش

پدر شهید قیام ابوالفضل آدینه زاده:
پسر غیورم راحت و آسوده بخواب و با روح بزرگت برای ما انرژی و نیرو بفرست تا به آزادی و آرامش برسیم
پسر بابا دیشب مامان خیلی بی تابی می‌کرد
ضجه و ناله هایی که در طی سی و اندی سال زندگانی از او ندیده بودم با این حالات غریب بودم و بیگانه من و خواهرانت مات و مبهوت و اشک ریزان این حالات را نظاره میکردیم و خشم و نفرت ما از قاتلانت بیشتر و بیشتر می‌شد، چراکه درد کشیدن مادرت برای هیچ کدام از ما قابل تحمل نیست همانطور که تو طاقت ناراحتی هیچ کس را نداشتی
مامان هرلحظه بر زبانش لعن و و نفرین بود میخواهی بدانی چه میگفت؟
ناله می‌کرد و با اشک به درگاه خدا میگفت من که سرافراز شدم اما خداوندا :قاتلان بچه ام روزی هزاران بار بمیرند و زنده شوند الهی مادران و پدرانشان با مرگِ ذلت بار بچه هایشان سرافکنده شوند
من نیز از نفرین و خشم مستثنی نیستم من هرلحظه می‌گویم و اکنون هم فریاد میزنم : مرگ بر حکومت بچه کش، مرگ بر قاتلانت
پسرم راهت ادامه دارد من و خواهرانت و تمام هم وطن‌انت راهت را ادامه می‌دهیم، اما شما پسر غیورم راحت و آسوده بخواب و با روح بزرگت برای ما انرژی و نیرو بفرست تا به آزادی و آرامش برسیم
ما نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم

ابوالفض_آدینه_زاده#


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر