۱۴۰۱ آذر ۱, سه‌شنبه

تاریخچه و تفاوت لمپنیزم سیاسی با لمپنیزم فضای مجازی

گنده‌لاتهای #خامنه‌ای درخیابانهای #تهران 



راستی چرا؟

چرا در قیامی که پیوسته در کشور عزیزمان ادامه دارد و کانونهای شورشی آتش به جان نظام آخوندی انداخته اند، اینگونه در فضای مجازی علیه مجاهدین سمپاشی می‌کنند و اینکه مردم مجاهدین را نمیخواهند اصلا جایگاه توده‌ای ندارند و با رکیک ترین الفاظ که لایق خود نظام آخوندی‌ست.

راستی چرا؟

مجاهدینی که اصلا جایگاه توده‌ای ندارند و مردم نمی‌خواهند چرا علیه این سازمان خونبار انقدر شیطان سازی میکنند؟

راستی چرا؟

در فضای مجازی هر خبر یا موضوعی در رابطه با مجاهدین یا نیروهای انقلابی توسط رسانه های فارسی یا افراد پست میشود عده ای به عنوان کامنت‌نویسی اقدام به نوشتن بدترین فحش های رکیک به مخاطب و بخصوص مجاهدین میکنند؟

این‌گونه افراد را چه میشود نامید؟

اول بهتر است بپردازم به معنی لمپنیزم سیاسی. اگر بخواهم بطور مختصر اشاره‌ای داشته باشم، یکی از ترفندهای اصلی و مشترک تمام دیکتاتورها در ایران و جهان در استفاده از لمپن ـ چماقدارهاست که سعی در غیروابسته و غیررسمی جلوه دادن این جماعت نسبت به حاکمیت و دولت دارند؛ کمااینکه لویی بناپارت ده هزار لات را برای مقابله با جمهوری خواهان سازماندهی کرده بود. نیروی عمده فاشیستی لمپنها بودند و با آدم‌کشی و آتش‌سوزی و آدمربایی مخالفان را حذف میکردند. نازی‌ها هم لاتها و چاقوکشهای جامعه را در گشتاپو سازمان دادند. در تاریخ خودمان هم شیخ‌ فضل‌الله نوری در همدستی با محمدعلیشاه لمپنها و چاقوکشها را با پول می‌خرید و برای سرکوب مشروطه‌خواهان می‌فرستاد. شاه و آخوند کاشانی هم از لمپنهایی مثل شعبان بی‌مخ و ملکه اعتضادی برای کودتا علیه مصدق استفاه کردند. در زمان خمینی لمپنها اولین دسته چماقدارها را برای سرکوب احزاب تشکیل دادند. برخی از معروفترین لمپنهای بعد از انقلاب ماشاالله قصاب که هم به سفارت امریکا وصل بود و هم به ساواک و هم به رژیم که دستگیری مجاهد قهرمان محمدرضا سعادتی توسط او انجام شد. زهرا خانم که با دویست سیصد چماقدار به دفاتر منتقد و اجتماعات حمله می‌کرد. او نخستین کسی بود که شعار یا روسری یا توسری را داد و شعار محبوبش هم خمینی عزیزم بگو تا خون بریزم بود و ... بعدها لمپنهای نظام تحت عنوان لباس شخصی‌ها زیر نظر مجتبی خامنه‌ای سازماندهی شدند که تعداد آنها تا دوازده هزار نفر برآورد میشود. از سران آنها به حسین طائب، مهدی طائب، حسین الله کرم، سعید حدادیان و منصور ارضی اشاره کرد. اگر دایره لمپنیزم را به فرهنگ لمپنیزم گسترش بدیم بیشتر عوامل رژیم از بسیجی دهن گشاد گرفته تا پاسدار قاسمی و پاسدار عباسی هم از این دایره مستثنی نیستند.

با تصویر مختصری که از لمپنیزم سیاسی به شما دادم فکر میکنید لجن‌پراکنی علیه سازمان مجاهدین و یا سایر گروهها که از شروع قیام تاکنون را چه می‌شود نامید؟ آیا مجاهدین این و اون هستند و یا پایگاه توده ای ندارند و ... خب اینها برای مرعوب کردن و خراب کردن قضای مجازی است کمااینکه وقتی در تظاهراتهای کشورهای مختلف برای حمایت از مردم ایران هرکدام از این لمپنها با رکیک ترین الفاظ وارد صحنه میشوند خودبخود آدم یاد شعبان بی‌مخ‌ها و یا گنده‌لاتهای خامنه‌ای در خیابانها تهران می‌افتد. 

پس نتیجه میگیریم که لجن‌پراکنی‌های علیه مجاهدین و هر سازمان و گروه و یا حتی افرادی که خواهان سرنگونی نظام آخوندی هستند آبشخور آن سایبری و یا همان لمپنیزم فضای نظام آخوندی است.یعنی اگر در صحنه اجتماعی چماقدار با چماق و قمه به جان مردم می افتد در فضای مجازی چماق رژیم همین فرهنگ لمپنیسم است تا مخاطب را خلع سلاح کند و از طرف دیگر اینطور وانمود کند که مخالف مجاهدین هستند و از آنها متنفرند. سلاح چماقداران سایبری رژیم لمپنیسم و بکارگیری الفاظ رکیک علیه مخاطب و مجاهدین است و کاری به محتوای حرف ندارند.

حال هدف نظام آخوندی از اینکار این است که چنین فضایی به مخاطب ارائه کند که مردم از مجاهدین بدشان میاید و از طرف دیگر طوری میکنند که مخاطب مربوطه دیگر واکنش و انعکاسی نسبت به مجاهدین نداشته باشد.

پس دوباره رسیدیم به:

راستی چرا؟ اگر مجاهدین تهدید اصلی رژیم نیستند و یا آنطور که سایبری نظام آخوندی و همپیمانانش فحاشی و شیطان سازی میکنند، مردم از مجاهدین متنفر هستند و حمایتی در بین مردم ندارند اینهمه پرداختن علیه مجاهدین برای چی است. چرا رژیم حتی یک توئیت یک رسانه فارسی زبان در رابطه با مجاهدین را بر‌نمی‌تابد و سایبری آن دیوانه وار و هیستریک علیه مجاهدین به فحاشی می پردازد.

این برمیگردد به طبیعت دیکتاتورها. معمولا دیکتاتورها تلاش میکنند که هیچ انعکاسی از اپوزیسیون خود در جایی نبینند و نشنوند. بنابراین اینهمه واکنش هیستریک رژیم و همدستانش علیه مجاهدین از این نشات می‌گیرد.

دوستان بنظرم پاسخ این چراییها را تا به این نقطه گفته باشم و بنازم به مجاهدین و مقاومت خونبارش که در ایام و ماههای قیام کارش را درست انجام داده‌اند و جدی ترین تهدید برای نظام آخوندی هستند و اتفاقا از پایگاه گسترده مردمی برخوردارند. یکی از نفرات همین نظام منفور آخوندی گفته بود که فقط در تهران ۴۰۰هزار خانواده اعدامی مجاهدین حضور دارند. همین ریشه را بگیرید و به شورشی‌های جوان و نوجوان در کوچه خیابانهای تهران و سایر استانها و شهرها برسید که چگونه در مقابل تیر و خنجر و دشنه پاسداران و مزدوران می‌ایستند و فریاد آزادی و بجنگ تا بجنگیم می دهند.

امیدوارم که توانسته باشم آن چیزی که این مدت در فضای مجازی می‌دیدم و در دلم تل‌انبار شده بود به شما گفته باشم.

با آرزوی موفقیت به تک تک شما دوستان در امر پیشبرد سرنگونی دست در دست و دوشادوش هم. 

پیش بسوی محقق کردن سرنگونی براساس استراتژی قیام

  

#مجاهدین_خلق_ایران 


#لمپنیزم_فضای_مجازی

 


 

 

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر