۱۴۰۰ اسفند ۱۵, یکشنبه

مریم رجوی: بگذارید امسال روز جهانی زن را روز زنان مقاومت اکراین بنامیم


خانم مریم‌رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران  در سخنرانی خود سخنرانی خود  ضمن تقدیر از ایستادگی زنان اوکراینی در برابر اشغال  گفتند:

بگذارید امسال روز جهانی زن را روز زنان مقاومت اکراین بنامیم. میلیونها زن و دختری که برای آزادی به صحنه‌های نبرد شتافته‌‌اند. مادرانی که بچه‌های خود را به‌ دیگران سپردند تا در مقاومت مشارکت کنند. دختران خردسالی که با لبخند و روحیهٔ عالی به ساختن کوکتل مولوتف مشغولند.

روز جهانی زن، برای زنان ایران، روز غرور و افتخار است. زیرا در سراسر این سال، هم‌چون سراسر تاریخ این ۴دهه، در مقابل هیولای زن‌ستیزی و اجبار و غارت و سرکوب ایستادگی کرده‌اند.اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و سخنان بیش از ۶۰تن از زنان برجستهٔ سیاسی از ۳۵کشور در ۴ قاره با زنان شرکت‌کننده از ۵۴کشور جهان بعدازظهر شنبه ۵مارس (۱۴ اسفند) به‌طور آنلاین بیش از ۷ساعت جریان داشتسخنرانی خانم رودیک رهبر حزب هلوس و نماینده پارلمان اوکراین و خانم یاسکو عضو کمیسیون خارجه پارلمان اوکراین همسر رئیس‌جمهور سابق گرجستان از کی‌یف در شرایط جنگی و خطرناک انجام شدشرکت و پیام‌های ۱۵زن قهرمان از کانون‌های‌شورشی از نقاط مختلف میهن در اجلاس جهانی زنانخانم تورنینگ اشمیت نخست‌وزیر سابق دانمارک گفت مردم ایران دیکتاتوری سلطنتی را ساقط کردند و به آن برنمی‌گردند و استبداد دینی را هم سرنگون خواهند کرد. من نیامده‌ام به شما الهام بدهم بلکه آمده‌ام از شما در مبارزه‌ای که می‌کنید الهام بگیرمخانم باچوونیک یانشا مبارز برجستهٔ اسلوونی همسر نخست‌وزیر یانز یانشا، حامی قدیمی مبارزه زنان ایرانی و شورای ملی مقاومت ایران: من شجاعت و تعهد مریم برای توانمندسازی زنان ایرانی را ستایش می‌کنم. او با رهبری عالی خود به‌عنوان یک زن مسلمان، باید بر چالشهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ایدئولوژیکی خارق‌العاده‌ای غلبه کند که رژیم حاکم در ایران به‌وجود آورده استسپاسگزاری خانم رودیک نماینده پارلمان اوکراین از خانم مریم رجوی به‌خاطر اختصاص دادن این اجلاس به زنان اوکراین به‌خاطر نبردشان برای آزادی و اعلام روز جهانی امسال زنان به روز زنان مقاومت اوکراین 

اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن تحت عنوان «زنان نیروی تغییر در ایران و صلح و ثبات در جهان» با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و دهها تن زنان برجستهٔ سیاسی از کشورهای مختلف جهان بعدازظهر شنبه ۵مارس (۱۴ اسفند) به‌طور آنلاین در ۳۵کشور برگزار شد.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران  در سخنرانی خود سخنرانی خود  ضمن تقدیر از ایستادگی زنان اوکراینی در برابر اشغال  گفتند:

بگذارید امسال روز جهانی زن را روز زنان مقاومت اکراین بنامیم. میلیونها زن و دختری که برای آزادی به صحنه‌های نبرد شتافته‌‌اند. مادرانی که بچه‌های خود را به‌ دیگران سپردند تا در مقاومت مشارکت کنند. دختران خردسالی که با لبخند و روحیهٔ عالی به ساختن کوکتل مولوتف مشغولند.

خانم مریم رجوی همچنین افزودند

روز جهانی زن، برای زنان ایران، روز غرور و افتخار است. زیرا در سراسر این سال، هم‌چون سراسر تاریخ این ۴دهه، در مقابل هیولای زن‌ستیزی و اجبار و غارت و سرکوب ایستادگی کرده‌اند.

#زنان‌اکراین

#روزجهانی‌زن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر