۱۳۹۸ دی ۲, دوشنبه

زنی شورشی از تبار زینب پاشا

شورش یک زن میاندوآبی_قوشاچای


زنی از تبار زینب پاشا

واقعیتش وقتی این خانم آذری را دیدم که می خروشد و برعلیه ظلم و ستم آخوندی طغیان میکند، چقدر به او افتخار کردم، از طرف دیگر قلبم به درد آمد که بر زنان میهنم چه رفته است؟
خیلی دلم میخواست ببینم که این زن هموطن که سالیان از آنها دور هستم کیست؟ شاید زمانی همکلاسی من بوده؟ شاید هم مدرسه‌ای من بوده شاید همسایه من بوده؟ شاید هم‌محلی. با خودم گفتم چرا انقدر موضوع را بغرنج میکنی او زنی از تبار زینب‌پاشا شیرزن آذربایجان است که اینچنین می خروشد.
وقتی مزدور از او اسمش را می پرسد می گوید هیچی میخواهی اسمم را بدانی بعد سرم را ببری؟ بعد میگه من گرسنه ام گرسنه .
 وای بر خامنه‌ای جانی و قاتل که در حضیض ذلت و خواری تن به کشتار جوانان این میهن این مرزوبوم بصورت عریان داده است. که البته هرچقدر هم بکشد عمرش به فناست دیگر تمام است. چرا که هیچ دیکتاتوری حتی با ارتزاق خون جوانان بیشتر از این نمیتواند از دست انتقام خلق قهرمان ایران زمین در امان بماند.
دور نیست روزی که زنان و مردان شورشی این مرز و بوم، بند از بند این رژیم فاسد و جنایتکار جدا بکنند.
آن روز خیلی نزدیک است در همین روزهایی که در پیش رو داریم می توانیم همه یک شورشی و عصیانگر باشیم و بگوییم نترسید نترسید ما هم باهم هستیم و ترس سرکوب و اختناق را از خانه دلهایمان بیرون کرده و شورش را مهمان کنیم.
#میاندوآب
#قوشاچای
#کانونهایشورشی
#قیام_آبانماه
#پنجم_دی_ماه
#قیام_تا_پیروزی
#اعتراضات_سراسری
#خامنه‌ای



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر