۱۳۹۸ آذر ۱۲, سه‌شنبه

ندای « هل من ناصر » حسین در نیزارهای ماهشهر شنیده می شود


ندای « هل من ناصر » حسین در نیزارهای ماهشهر گوش کنید 

ندای « هل من ناصر » حسین در نیزارهای ماهشهر شنیده می شود
ندای « هل من ناصر » امام حسین همیشه در روز عاشورا برایم شورنده و تداعی جنگی نابرابر در مقابل یزید و یزیدیان بود. ندایی که هنوز و همیشه در گوش تاریخ طنین انداز است و وجدانهای بیدار بشری را به مقاومت و مبارزه در مقابل ظلم و ستم فرا میخواند و به نصرت دین خدا و یاری ولی خدا می طلبد.
بعد از واقعه عاشورا برای اولین بار ندای « هل من ناصر » حسین را در نیزارهای خونین از  خون جوانان عرب و لر و بختیار می شنوم آیا یاری کننده ای است ما را ؟ 
وای بر سنگین دلان و وای بر ستمگران تاریخ چون خامنه‌ای که به زودی در زباله دانی تاریخ ۱۴۰۰ ساله سقوط خواهند کرد. 

بنا‌ به گزارشهای متعدد دریافتی رژیم آخوندی در جریان قیام سراسری مردم ایران در ماهشهر دست به کشتار وسیع تظاهر کنندگان زده است.

نیویورک تایمز با استناد به شاهدانی که با آنها صحبت کرده نوشت: «تنها در شهر ماهشهر، شاهدان و مقام‌های امدادگر از کشته‌شدن ۴۰تا ۱۰۰نفر به‌دست نیروهای سپاه خبر داده‌اند که بسیاری از آنها جوان بودند».
نیروهای سرکوبگر با یورش به نیزاری که مردم در آن پناه گرفته بودند دست به کشتار وسیعی زده‌اند. یک شاهد عینی در این زمینه گفت:‌ این نیزار که «هور حمیدی» خوانده می‌شود در نقطه انتهایی شهرک چمران در شهرستان ماهشهر واقع شده و در واقع معترضان پس از تعقیب شدن توسط نیروهای امنیتی به این نیزار پناه برده بودند. مأموران امنیتی حدود ساعت ۱۰و نیم صبح روز ۲۷آذر به سمت معترضانی که به نیزار پناه برده بودند شلیک کردند.
این شاهد افزود: این نخستین بار بود که به معترضان در نیزار تیراندازی می‌شد و تیراندازی مرتبه دوم در شب صورت گرفت.
رضا پاپی، فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر، در این زمینه مدعی شد که «گروه‌های معاند در این نیزارها پنهان شده و به مأموران شلیک می‌کردند».


#ماهشهر
#نیزارها
#سپاه 
#قیام_سراسری



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر