۱۳۹۸ آبان ۲۹, چهارشنبه

دیکتاتورها در آینهٔ یکدیگر

دیکتاتورها در آینهٔ یکدیگر

عقده گشایی مبتذل خامنه‌ای 
خامنه‌ای در یک عقده‌گشایی مبتذل بازنشخوار ۳۰ساله که با رمالی آخوندی آمیخته است، تلاش کرد پس‌مانده ارتجاع سلطنتی را در یک صف با سازمان مجاهدین خلق ایران نشان دهد! البته دستگاه تبلیغات آخوندی به‌مثابه داس دروگر هویت انسانی و حقوق‌بشر، به‌ تعبیر احمد شاملو «گاوگندچاله‌دهانی»ست که دهه‌هاست تمام مخالفان نظام آخوندی را هم به شرق عالم وصل می‌کند، هم به غرب عالم و اسراییل و سعودی و هم تفاوت‌های ملی، ماهوی، آرمانی و تاریخی آنها را به زعم خودش غربال کرده و به خورد مستمعین جهول نان‌خور نظام می‌دهد. طبعاً آنچه از این رمالی از خمینی تا خامنه‌ای نصیبشان شده، خندهٔ حضار دانایان و آگاهان به مسائل سیاسی و تاریخی و اجتماعی ایران از زمان ارتجاع سلطنتی تا ارتجاع آخوندی بوده و باشد. مصداق بارز چنین واقعیتی را اکنون جوانان شورشی ایران‌زمین به خامنه‌ای و تبلیغات همیشه مبتذل دستگاه قرون وسطایی آخوندی پاسخ می‌دهند.

خامنه‌ای در سخنرانی ۲۶آبان گفت که در امر گران شدن بنزین، سران سه‌قوه تصمیم گرفته‌اند و این به نفع کشور است. بعد هم تأکید کرد که وقتی سران سه‌قوه تصمیمی را برای کشور می‌گیرند، نباید مقابل آن ایستاد! این حرف خامنه‌ای بلافاصله حرف دیکتاتور سابق لیبی را تداعی می‌کند که وقتی مردم و جوانان کشور از وی خواستند کنار برود، گفت که من چگونه کنار بروم؟ من یک رهبر هستم. رهبر که کنار نمی‌رود! بعد هم شاهد بودیم که مردم لیبی با رگبار لنگه کفش و دمپایی، جاودانگی رهبری‌اش را پاسخ دادند و ماجراهای بعدی...
جوانان ایران‌زمین درست یک روز پس از این سخنرانی خامنه‌ای، رگباری از نفرت و خشم و البته غرور و خروش ایرانیان را به‌سوی نظام ولایت فقیه روانه کردند. مردم و جوانانی که برای دفاع از شرافت ملی و انسانی و حقوق‌بشرشان و نیز مطالبهٔ حق آزادی، تا این لحظه بیش از ۲۰۰گل سرخ جان بر کف را نثار مبارزه و آرزوی تاریخی‌شان برای وصال به محبوب آزادی کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر