۱۳۹۷ تیر ۲۰, چهارشنبه

سخنرانی مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس ۱۳۹۷ - قسمت آخر


سخنرانی مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
حق حاکمیت پایمال‌شده مردم ایران باید احیا شود
ما معتقدیم که رهایی جامعه از گرانی، فقر، بیکاری، زاغه‌نشینی، قحطی آب و فجایع زیست‌محیطی امکان‌پذیر است. اما قبل از هر چیز حقوق سیاسی و مشخصاً حق حاکمیت پایمال‌شده مردم ایران، باید اعاده و احیا شود. این خاستگاه مقاومت ما و فلسفه وجودی شورای ملی مقاومت ایران است.
اما سود اساسی رژیم، همواره در این بوده و هست که توانایی این مقاومت و این جایگزین را انکار و از مماشات‌گران در غرب برای سرکوب این جنبش استفاده کند.
بنابراین در رابطه با ایران، تا وقتی موضوع مقاومت و حق مقاومت و به‌رسمیت شناختن این مقاومت، وارد معادلات نشده، نمی‌توان خسارتها و ضربات سیاست مماشات با فاشیسم دینی را جبران کرد.
ما همواره گفته‌ایم و تکرار می‌کنیم که سرنگونی و تغییر دموکراتیک و برپایی ایران آزاد برعهده خود ما و مردم ماست. ما در عین‌حال از هر گونه عقب‌نشینی آخوندها استقبال می‌کنیم. زیرا هزار جام‌زهر، در خدمت هزار اشرف است.
امروز فرزندان رشید ایران در کار برپایی قیام‌ها سراز پا نمی‌شناسند. به‌ زنان شجاع ایران که همه جا پیشاهنگ‌ و پیشرو‌ هستند، درود می‌فرستم و درود به جوانان و اعضای کانونهای شورشی که در اسارت و زندان‌ هم، با تأکید بر سرخ‌ترین نام، یعنی هویت مجاهدی‌شان، رژیم را وحشت‌زده‌ می‌کنند.
هر ثانیه با قیام باشیم و برای پیشرفت قیام فداکاری کنیم
شما را به حمایت عملی از قیام‌ها فرا می‌خوانم. از هر ایرانی در هر کجا که هست، برای پیش‌بردن قیام‌ کاری ساخته است. هم‌چنین، از شما جوانان ایرانی، که در این جا حاضرید، کارهای زیادی ساخته است. این تعهد همه ما و پیمان من و ما با ملت ایران است که همه چیز را در کفه قیام بگذاریم، هر ثانیه با قیام باشیم و در همه جبهه‌ها برای پیشرفت قیام فداکاری کنیم. بله، همه برای قیام و هر لحظه با قیام.
با درود به همه شهیدان و زندانیان مقاوم از ۳۰خرداد ۱۳۶۰ تا امروز و به یاد عشق‌های شعله‌ور و فروزان مانند صدیقه و ندا در پانزدهمین سالگرد پر‌کشیدنشان. یاد و نام آنها گرامی باد.
من به‌ خوبی می‌دانم که احساسات بی‌شائبه شما، متوجه کهکشان شهیدان مقاومت و ارتش آزادی مردم ایران است، و به‌خاطر قیام‌آفرینان و کانونهای شورشی و زندانیان پایدار و مقاوم است. به‌خصوص به‌خاطر شهیدان قتل‌عام‌ شده در زندانهای رژیم آخوندی در سال ۶۷ است که امسال سی‌امین سالگرد جانفشانی آن‌هاست.
از درون شب تار
می‌شکوفد گل سرخ،
نیست تردید زمستان گذرد
وز پی‌اش پیک بهار با هزاران گل سرخ
بی‌گمان می‌آید.
سلام بر آزادی، سلام بر مردم ایران و درود بر همه شما.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر