۱۳۹۶ مرداد ۱, یکشنبه

مرداد ماه حادثه ها و حماسه ها و مقاومت ها...


ايران- مرداد ماه حادثه ها و مقاومت ها...ميگويند كه ماه مرداد سمبلش شير  است و عنصر وجودي اش آتش و ستاره حاكم بر آنان خورشيد است. چه زيبا و چه به جا، بي دليل نيست كه مردادماه، ماهي است پر از مقاومت و افتخار براي مجاهدين و مقاومت ايران.
سالگرد فروغ جاويدان و فروغ هاي ديگر و سالگرد قتل عام شده هاي بي نام و نشان در سياه چالهاي خميني جلاد، خونهاي به ناحق ريخته شده اي كه بيشتر از پيش گريبان جلادهاي حاكم در ايران را گرفته و چون حلقه دار در گردن اين رژيم ددمنش تنگ تر مي كند.
 7 و 6 مرداد، صحنه هاي حماسي در اشرف و حمله و هجوم وحوش رژيم عراق كه هدفشان به خاك وخون كشيدن مجاهدين بود، ولي آنها تك به تكشان جانانه ايستادند و مقاومت كردند. استوار و محكم چنان سد سديدي در مقابل دشمن ايجاد كردند كه خواب را از چشم دشمن ربود.
اما اين مقاومت ها و ايستادگي مجاهدين و مقاومتشان آنها را در نك قله مقاومت نگه داشت، به نحوي كه در دوراني كه دوران سقوط و افول آرمانها و ايدئولوژي هاست، تنها آنها پايدار و ثابت قدم ماندند و از سازمان و آرمانشان دفاع كردند و قيمت آن را نيز با خون و رنج شكنج دادند.
همانطور كه مسعود رجوي گفت اگر از من معني مجاهد را بپرسيد در يك كلام مي گويم: وفاي به  پيمان ، فداي بيكران در تاريخ ايران.
براستي اگر نبود رهبري چون مسعود رجوي و مريم رجوي، هيچوقت اين جنبش و سازمان نميتوانست از زير ضربات و توطئه هاي پي در پي قد علم كند و رژيم بنيادگرا و ضد بشر را به اين نقطه برساند.

 اكنون سرفراز و گردن فراز در مقابل مسووليتي بس بزرگتر يعني سرنگوني آماده رزم و نبرد هستند در مقابل به پيش به پيش خانم مريم رجوي در كهكشان ايران آزاد حاضر حاضر گفتند.
پس بياييد با جنبش دادخواهي بزرگترين ضربه را به اين رژيم و نظام شيطاني ولي فقيه بزنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر