۱۳۹۶ خرداد ۲, سه‌شنبه

در اولین افطار رمضان، برای آزادی مردم ایران از شر رژيم آخوندی دعا کنیم

ايران - حلول ماه رمضان، ماه تقواي رهايي بخش بر شما مبارك باد

ايران - حلول ماه رمضان، ماه تقواي رهايي بخش مبارك باد
نزديك ماه رمضان است ماه تقواو صلح و دوستي، ماهي كه آخوندهاي حاكم بر ميهنمان ايران اين ماه را تبديل به ماه سركوب هميهنمان كرده و هرچه بيشتر شلاق و اعدام را دامن مي زنند.
هر سالي كه ماه مبارك رمضان از راه مي رسد، بي اختيار ياد زلال احكامي كه آخوندها از تلويزيون نشان مي دهند مي افتتم. اگر اشتباه نكنم حدود 10 سال پيش بود و داشتم نوشته اي در رابطه با ماه رمضان مي خواندم كه برايم خيلي تازگي داشت. تلويزيون خانه روشن بود و در همين عين شنيدم كه يك كارگري به برنامه زلال احكام زنگ زده و مي پرسد حاج آقا من يك كارگرم كه در كارخانه اي كه كارش با ذوب و ... است و من نميتوانم روزه بگيرم چه بايد بكنم؟
خيلي منتظر بودم كه اين آخوند شياد چه ميخواهد بگويد. گفت سوالي بسيار خوبي كرديد شما  آن شهر يا روستايي كه هستيد چند فرسخ مجاز دور بشويد كه بر شما روزه واجب نشود. ...
از شيادي اين آخوند بهت زده شدم. آخر دجالي و شيادي تا كجا كه سر خدا را هم كلاه مي گذارند و اين را نيز ترويج مي كنند. 
الان ترجيح مي دهم چند پاراگراف از سخنان خانم مريم رجوي كه بسيار انگيزاننده و دلچسب است بپردازم. ايشان مي گويند:
آغاز ماه مبارک رمضان، ماه تقوا و صلح و دوستی را به همه مسلمانان جهان و به ویژه هموطنان مسلمان تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم که جنگ افروزی و کشتار تحت نام اسلام که توسط آخوندهای حاکم از تهران هدایت می‌‌شود، ریشه‌کن شود.
رمضان، ماه تقوا و عبادت و ماه صلح و دوستی و کمک به یکدیگر است. اما امروز، آخوندها درست در نقطه مقابل این فرهنگ، در منطقه جنگ و خونریزی بیشتر راه می‌اندازند و در داخل ایران هم به اسم ماه رمضان، هرچه بیشتر سرکوب می‌کنند، هر چه بیشتر به‌مردم سخت می‌گیرند، و شلاق و اعدام بیشتر را دامن می زنند. و هیچ حرمتی برای ماه رمضان قائل نیستند.
روزی نیست که صدای فریاد مردم مصیبت زده را نشنویم، از خودکشی تا از هم‌پاشیدن خانواده‌ها و انواع مصیبت‌ها. چه بسیار خانواده‌هایی که خیلی وقت است غذای کاملی نخورده‌اند، پولی برای درمان و آموزش بچه‌هایشان ندارند،‌ و در بیغوله‌ها و حلبی‌آبادها زندگی می‌کنند. و چه جوان‌هایی که میلیون میلیون بیکارند و استعدادهای‌شان پرپر می‌شود، ابتدایی‌ترین حقوق و آزادیهایشان سلب شده و لحظات کوتاه شادی و جشنشان با شلاق و تهمت و دستگیری به پایان می‌رسد.
در چنین شرایطی، بیلان غارت‌گری و فساد آخوند‌ها واقعاً حیرت‌آور است:
یک طرف زندگی افسانه‌یی آخوندها و خانواده‌ها و همدستان‌شان که در خرج کردن و هدر دادن حد و مرزی نمی‌شناسند؛‌
در طرف دیگر مردم بی‌چاره‌یی که برای زنده ماندن، کلیه یا قرنیه چشم یا طفل به‌دنیا نیامده را می‌فروشند.
در اولین افطار رمضان، برای آزادی مردم ایران و منطقه از شر رژیم آخوندی دعا می‌کنیم و برای مجاهدان آزادی عزم و ایمان افزونتر آرزو می‌کنیم.  



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر