۱۳۹۶ فروردین ۱۵, سه‌شنبه

گوشه‌هایی از فعالیت‌های وزارت اطلاعات و سفارت رژیم آخوندی در آلمان


برخی از اعضای شبکه گشتاپو آخوندی در آلمان را علی قشقاوی، راستگو، سبحانی، مهدی خوشحال، ادهم طیبی، امیر موثقی، عباس صادقی نژاد، علی جهانی، علیرضا میرعسگری، ادوارد ترمادویان، مهرداد ساغرچی، بتول سلطانی، زهرا معینی کربکندی، حمیرا محمدنژاد، مهدی سجودی، عبدالکریم ابراهیمی و چند تا گماشتة حقیر دیگر تشکیل می‌دهند.

قسمتی از گزارش سالانه‌ٔ ادارهٔ حراست از قانون اساسی آلمان
ادارة حراست از قانون اساسی آلمان گزارش سالانة خود را در ۲۶۰ صفحه و با مقدمة یی به قلم توماس دمزیر وزیر کشور آلمان، در ژوئیه ۲۰۱۵ منتشر کرد.
بخشی از گزارش سالانة ادارة حراست از قانون اساسی آلمان، که منتشرشده، گوشه‌هایی از فعالیت‌های وزارت اطلاعات و سفارت رژیم آخوندی در سال ۲۰۱۴ را نیز در برمی‌گیرد. این گزارش که توسط وزارت کشور آلمان تنظیم‌شده، تصریح می‌کند که جاسوسی و مبارزه با اپوزیسیون ایران مهم‌ترین کار دستگاه اطلاعاتی رژیم آخوندی است و به‌ویژه مجاهدین و شورای ملی مقاومت و هواداران مقاومت ایران را هدف اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی خود قرار می‌دهد.
شبکه وزارت اطلاعات در آلمان متشکل از چه کسانی است؟ اگرچه گزارش حراست آلمان اسامی را اعلام نکرده ولی این شبکه سال‌هاست که برای پلیس و ارگان‌های اطلاعاتی آلمان، کما اینکه برای مقاومت ایران کاملاً شناخته‌شده است.
گزارش سالانه اداره حراست از قانونی اساسی آلمان زیر عنوان، «سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران»، می نویسد:
«جاسوسی و مبارزه با جنبش‌های اپوزیسیون در ایران و خارج از ایران، همچنان یکی از نقاط اصلی تمرکز کار دستگاه اطلاعاتی رژیم ایران را تشکیل می‌دهد. به همین خاطر این سیستم‌های اطلاعاتی در کشورهای غربی، اطلاعاتی در زمینة سیاسی، اقتصادی و علوم را کسب می‌کنند. عامل اصلی فعالیت‌ها علیه آلمان، همچنان وزارت اطلاعات و امنیت (رژیم ایران) است. تمرکز آن به‌طور خاص بر سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران است. در کنار آن فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی علیه سیستم‌ها و تجهیزات آلمان در داخل و خارج از کشور را به عهده دارد. منافع ادامه‌دار اهداف آلمان، قبل از هر چیز در محدودة سیاست خارجی و امنیتی، قرار دارد».
این گزارش زیر عنوان «روش کار»، می‌افزاید:
«کنترل فعالیت‌های اطلاعاتی برای کسب اطلاعات، در اولین قدم، به‌وسیله مقر اصلی وزارت اطلاعات و امنیت در تهران، صورت می‌گیرد. برای محقق کردن آن، وزارت اطلاعات، به‌خصوص از سفرهای خانوادگی و یا کاری افرادی به ایران که از اهداف این وزارت هستند، استفاده می‌کند. چراکه در آنجا امکان کمتری دارند که خودشان را از دست وزارت اطلاعات بیرون بکشند، این‌یک پیش‌فرض ایده آل برای شرایط و کارهای سیستم‌های اطلاعاتی است».
در گزارش اداره حراست آلمان آمده است که: «هم‌زمان، مقر مرکزی و قانونی وزارت اطلاعات و امنیت سفارت (رژیم) ایران در برلین، هستش و فعالیت‌ها و کارهای مهمی در رابطه با فعالیت‌های اطلاعاتی انجام می‌دهد. ازجمله وظایف سفارت حمایت و پیشبرد عملیات اطلاعاتی که وزارت اطلاعات از تهران میده؛ نمایندگی‌های کنسولی (رژیم) ایران در آلمان، وظیفه‌دارند این دستورات رو اجرا کنند».
دستگاه‌های اطلاعاتی (رژیم) ایران، از ابزار اصلی سردمداران (رژیم) برای تضمین هژمونی آن‌هاست؛ بر این اساس، مقاومت ایران در کانون توجه وزارت اطلاعات و امنیت قرار داره. ببینیم وزارت اطلاعات از چه کسانی در این رابطه استفاده می‌کند.
برخی از اعضای شبکه گشتاپو آخوندی در آلمان را علی قشقاوی، راستگو، سبحانی، مهدی خوشحال، ادهم طیبی، امیر موثقی، عباس صادقی نژاد، علی جهانی، علیرضا میرعسگری، ادوارد ترمادویان، مهرداد ساغرچی، بتول سلطانی، زهرا معینی کربکندی، حمیرا محمدنژاد، مهدی سجودی، عبدالکریم ابراهیمی و چند تا گماشتة حقیر دیگر تشکیل می‌دهند.
زم است ابتدا به فعالیت‌های شبکه مأموران و مزدوران وزارت اطلاعات در آلمان در طی سال ۹۴ نگاهی داشته باشیم. سالی که سال توطئه‌ها و تقلاهای جنون‌آمیز وزارت اطلاعات در برابر پیشرفت‌های مجاهدین و شورای ملی مقاومت و درعین‌حال، سال شکست و رسوایی کامل دستگاه جاسوسی و توطئه‌چینی آخوندها بود.
وظایف شبکه وزارت اطلاعات در آلمان جدا از مأموریت‌های این شبکه در کل اروپا نیست و همه آن‌ها در کادر جنگ کثیف روانی آخوندها علیه، سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران است.
برخی از فعالیت‌های شبکه وزارت اطلاعات در آلمان را می‌توان به‌این‌ترتیب برشمرد:
۱٫ درج مطلب در سایت‌های پوششی وزارت اطلاعات
۲٫ برگزاری نمایش‌های خیابانی مأموران و گماشته‌های بدنام وزارت اطلاعات
۳٫ ارسال نامه و تومار و مدارک جعلی برای مسموم کردن فضای مقاومت و پشتیبانان خارجی مقاومت و دور کردن آنان از مجاهدین و مقاومت.
۴٫ پمپاژ اطلاعات دروغ به دوایر و ادارات و مقامات کشورهای خارجی به‌منظور ایجاد محدودیت و زمینه‌سازی تروریستی علیه مجاهدین و مشروعیت بخشیدن به زد و بندهای فاشیسم مذهبی علیه سازمان و شورای ملی مقاومت
در گزارش حراست آلمان آمده است که «مقر مرکزی و قانونی وزارت اطلاعات و امنیت سفارت (رژیم) ایران در برلین، فعالیت‌ها و کارهای مهمی در رابطه با فعالیت‌های اطلاعاتی انجام می‌دهد. ازجمله وظایف آن حمایت و پیشبرد عملیات اطلاعاتی است که از مرکز وزارت اطلاعات داده می‌شود؛ (این عملیات) عمدتاً علیه اهدافی در آلمان است، اما در مواردی نیز علیه افراد یا تأسیساتی در کشورهای اروپایی است».
بنابراین ضروری است که به این‌گونه فعالیت‌های شبکه مأموران وزارت اطلاعات در آلمان نگاهی داشته باشیم.
نقش سر شبکه‌های وزارت اطلاعات در آلمان محدود به جغرافیای آلمان نیست بلکه وظایف دیگری به شرح زیر را بر عهده‌شان گذاشته شده است.
۱٫ اعزام به سایر کشورها بخصوص فرانسه برای برگزاری نمایش‌های خیابانی که در خردادماه ۹۴ شاهد آن بودیم و رژیم همة گماشته‌هایش را به پاریس فرستاد؛ و بعد خبر آن را از تلویزیون رسمی خودش هم پخش کرد.
۲٫ اعزام دسته‌های چماق‌دار به سایر کشورها ازجمله فرانسه علیه پناهندگان ایرانی که نمونه آن را در فیاپ پاریس دیدیم.
۳٫ اعزام به عراق برای حضور در سیرک ولایت در اطراف اشرف برای زمینه‌سازی کشتار اشرفی‌ها. که در همین رابطه رژیم سبحانی، قشقاوی، راست‌گو، خوشحال و… را اعزام کرد.
علی‌اکبر راستگو، یکی از مأمورین گشتاپوی آخوندی در آلمان است که به همراه دیگر مأموران وزارت اطلاعات از آلمان تا امریکا و از فرانسه تا عراق برای اجرای مأموریت اعزام می‌شود. وی به‌جز چند ماه در سال ۱۳۶۵، هیچ‌گاه نزد مجاهدین نبوده است. نامبرده از سال ۱۳۷۳ در ارتباط با سفارت رژیم در آلمان قرارگرفته و به استخدام وزارت اطلاعات درآمد. راستگو کار چرخان انجمن و سایت آوا از انجمن‌های پوششی وزارت اطلاعات است. وی همچنین کار چرخان تلویزیون اجاره‌یی وزارت اطلاعات موسوم به «تلویزیون مردم» یا همان «مردم فروش» علیه مجاهدین و مقاومت ایران است.
لازم به یادآوری است که یاوه‌های ساخته وپرداختة وزارت اطلاعات علیه مجاهدین تحت عنوان «مجاهدین درآیینه تاریخ» به اسم این گماشته و توسط مرکز جعل و جنایت آخوندها موسوم به «مرکز اسناد انقلاب اسلامی» روی سایت این مرکز منتشر و تبلیغ شد تا بعدها توسط شکنجه‌گران دستگاه جهنمی ساواک در نمایش آیت‌الله بی‌بی‌سی علیه مجاهدین نشخوار شود.این مزدور به همراه مشتی گماشته خلیفة ارتجاع بعد از قتل‌عام ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ در اشرف به شستن دست‌های جلاد و پاک کردن خنجر او پرداختند. آنان در نامه خطاب به مالکی تحت عنوان عالی‌جناب آقای نوری مالکی رئیس‌الوزرای عراق، «نهایت سپاسگزاری و تشکر عمیق» را به عمل آوردند.مأموریت محوری راستگو، شرکت در توطئه‌های مختلف رژیم علیه مجاهدین می‌باشد که به‌منظور تدارک و آماده‌سازی توطئه و کشتار ساکنان اشرف بفرمودة وزارت اطلاعات و در هماهنگی با نیروی تروریستی قدس از هیچ رذالتی کوتاهی نمی‌کند.خبر دستگیری پادوی اطلاعاتی راستگو توسط ضد جاسوسی آلمان، در ۲۴ تیر ۱۳۸۷ توسط مجله آلمانی اشپیگل فاش شد، که نامبرده برای جاسوسی علیه مجاهدین به بغداد رفته بود.

ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر