۱۳۹۵ تیر ۲۵, جمعه

نامه‌یی از طرف زندانیان عادی بند شش گوهردشت کرج در رابطه با گردهمایی بزرگ در پاريس


نامه‌یی از طرف زندانیان عادی بند شش گوهردشت کرج در رابطه با گردهمایی اعتراضی ایرانیان در تاریخ نهم ژوئیه:
چه‌کار کردین، کاری کردین کارسون بابا، کارتون هزار ماشالله داره

روز شنبه برای ما زندانیان عادی در زندان رجایی‌شهر یک روز فراموش نشدنی بود آنجا داشتید پرچم ما را بالا می‌بردید، ما هم این‌جا فقط بال نداشتیم که پرواز کنیم.

بابا ایول داره کارتون، باز هم می‌گیم هزار ماشالله به این همه هموطن که با این همه کار و مشغله از همه جای دنیا خودشون به کشور فرانسه و به اون جمع آخوند نابود کن رسوندن، دلمون خنک شد.

آقا، دم همه تون گرم و نفسهاتون همیشه برای نابودی خامنه‌ای و آخوندها پاینده باشد.

چقدر شلوغ بود این همه نماینده خارجی یک جا ندیده بودیم که در گردهمایی پاریس دیدیم، به خدا کیف کردیم. اگر الآن ما را اعدام کنند به قرآن قسم ناراحت نمی‌شیم، چون تمام عقده هامون خالی شد. نمی‌دونید تو بند ما چه خبر بود.

از ظهر آماده بودیم، چند نفر را تو سالن ١٨ اندرزگاه ٦ گذاشتیم که مواظب باشند که یک موقع گارد نیاد. ولی از همه جالبتر این بود که هر چه نگاه می‌کردیم مگه تمام می‌شد، می‌خندیدیم می‌گفتیم الآن تمام میشه. نشون به آن نشون که تا ساعت یک شب دو بار گوشیها رو شارژ کردیم اگه کامپیوتر هم بود می‌سوخت. دمتان گرم با این تلاشتون.

وقتی با پسر عموی یکی از افراد بندمان که از طرفدارهای مجاهدین خلق هست تماس گرفتیم فهمیدیم اونها هم همشون دارن برنامه مستقیم پاریس را نگاه می‌کنند. و وقتی گفتیم ما هم در زندان نگاه می‌کنیم خیلی تعجب کردند و خوشحال شدند و گفتند مگه ماهواره دارید؟ گفتیم با موبایل نگاه می‌کنیم. پسر عمویش گریه می‌کرد و می‌گفت: … اگر کسی توی دنیا بتونه ایران را از دست آخوندها نجات بده کسی نیست جز مسعود رجوی و مریم رجوی . او گفت: می‌بینی مریم رجوی چطور با قدرت حرف میزنه وقتی یک کلمه از دهنش درمیاد، خامنه‌ای صدبار می‌میرد و زنده می‌شود.

آقا تو را به خدا اگر می‌شود سلام ما زندانیان عادی بند ٦ را به خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی برسانید و بگویید ما شب و روز دعایشان می‌کنیم تا او را در تهران ببینیم و ما را از دست آخوندها نجات بدهد. راستی یک چیز روی دلمان ماند که بگوییم توی این چند روز تلویزیون آخوندها این قدر داغ کرده که رادیاتورشون را باید عوض کنند، این طوری بگوییم که دق کردند.

درود بر شرف مجاهدین خلق
زندانیان عادی بند شش زندان گوهردشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر