۱۳۹۵ مرداد ۹, شنبه

شبكه جاسوسي نيروي قدس در آلمان

سجاد (کیانمهر) سرتیپ پاسدار نیروی تروریستی قدس و شبکه  جاسوسی آن ؟
خبرگزاری آلمان در تاریخ ۹ آوریل۲۰۱۵ برابر با ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ دادستان کل فدرال آلمان علیه دو تن  به نامهای میثم پناهی و سعید رحمانی به اتهام جاسوسی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت خبر داد.
بلافاصله بعد  ازدستگیری میثم پناهی ، وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس ازطریق سجاد به تکاپو افتاده و با بسیج سایر مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس تلاش گسترده ای را برای نجات مامور دستگیر شده و ۵ نفر دیگر که مورد بازپرسی پلیس قرار گرفته بودند، همچنین برای جلوگیری از ترس و ریزش سایر مامورانش آغاز کرد.
سجاد شخصا با تک تک مزدورانش در خارج کشور تماس گرفته و از آنها خواسته بود که، با نامه نویسی و شلوغ کردن و جوسازی، تلاش کنند تا مانع ترس مزدوران روحیه بشوند.
یک روز پس از بازداشت میثم پناهی بوسیله آلمان ،قربانعلی حسین نژاد اولین نفری است که به حمایت از میثم پناهی برمیخیزد. قربانعلی حسین نژاد همزمان با میثم پناهی در هتل مهاجر بوسیله سجاد عضوگیری شده بود،سجاد او را به ایران برده و از همان زمان قربانعلی حسین نژاد،رابطه تنگاتنگی با سجاد برقرار کرده است، سجاد ماموریت فضاسازی علیه دستگیری را به قربانعلی حسین نژاد محول کرده بود و او  بیش از سایر مزدوران درتکاپو افتاده بود.
دو روز بعد یعنی درتاریخ  ۳۱ اکتبر۲۰۱۵ –سجاد این ماموریت را ، به مزدور دیگری به نام محمد حسین سبحانی که سرپل اطلاعات آخوندی در آلمان وفرانسه میباش ، محول کرد. او طی مصاحبه ای که مصاحبه گرش، معلوم نیست چه کسی میباشد؟ با همان محتوی و کلمات و فرهنگ که وزارت اطلاعات به قربانعلی حسین نژاد دیکته کرده بود ، در مطلبی تحت عنوان «« اهداف پاپوش سازی جدید گشتاپوی فرقه مجاهدین خلق» مینویسد: « به این موضوع مشکوک هستم بدون تردید یک پاپوش سازی جدید توسط فرقه مجاهدین در آلمان می‌باشد که البته به نظر می‌رسد توانسته است آن را در مجاری قانونی آلمان در خلاء اطلاع رسانی شفاف پیش ببرد».
سبحانی در ادامه مینویسد: مجاهدین« فکر می‌کند می‌تواند با این پاپوش سازی جدید ، تلاش بیهوده‌ای را که با، هزینه‌های گزاف توسط وکلای مختلف طی ۱۵ سال گذشته برای پاپوش سازی و پرونده سازی برای اعضای جداشده قدیمی در اروپا و آلمان راه اندازی کرده است….» در ادامه بعنوان وکیل شیطان ازجانب سجاد و نیروی تروریستی قدس،برای دستگاه قضایی آلمان حکم صادر میکند و مینویسد:« من توصیه ام به مقامات آلمانی براساس تجربه‌ام از درون این فرقه مجاهدین این است که نباید فریب شگردهای فرقه مجاهدین را خورد. سازمان مجاهدین چیست و چه اطلاعاتی دارد که به درد رژیم می خورد.»
آنگاه نوبت به انجمن ایران فانوس یعنی مزدوران مهدی خوشحال، امیر موثقی، وکریم غلامی و …. میرسد تا به توصیه سجاد، به اصطلاح فضا سازی کنند تا مزدورنیروی تروریستی قدس را در ببرند. 
ازآنجا که تعداد زیادی از مزدوران خارج کشور از نامه نویسی به قضاییه آلمان، به دلیل ترس و گیر افتادن یقه خودشان در آینده و بقول سبحانی ،ممکن است این مساله منجر به  «پاپوش سازی و پرونده سازی برای اعضای جداشده قدیمی در اروپا و آلمان » منتهی بشود، خود داری کرده بودند، وزارت اطلاعات به ناچار دست به دامن  انجمن نجات، ارگان سرکوب خانواده در داخل ایران میشود و از مزدورانی مانند ابراهیم خدابنده و مریم سنجابی و … میخواهدکه بدون نام و نشان  به دفاع از همکارشان در نیروی تروریستی قدس بپردازند و به حمایت از میثیم پناهی برخیرند.
پس از ۹ ماه تحقیقات قضایی گسترده، محاکمه علنی میثم پناهی و سعید رحمانی در دادگاه آلمان شروع شد. پس از دو ماه رسیدگی و۹ جلسه علنی، برغم تشبثات گسترده وزارت اطلاعات و نيز بسيج مزدوران در اروپا مزدور ميثم پناهي كه از سال ۱۳۹۲ به جاسوسي عليه مقاومت ايران مشغول بوده به ۲ سال و چهار ماه زندان و پرداخت هزينه هاي دادگاه محكوم شد. مزدور ديگر، سعيد رحماني از اين پيش تر به ۱۰۰ روز كار اجباري محكوم شده بود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر