۱۳۹۵ تیر ۷, دوشنبه

پيش فروش نوزادان به دنيا نيامده در ميهن آخوندزده

 
ايران- پيش فروش نوزادان به دنيا نيامده در ميهن آخوندزده
طی روزهای اخیر خبر فروش کودکان و نوزادان، به سرعت به یک خبر جنجالی در برخی محافل خبری تبدیل شد. پس از پخش سخنان شهیندخت مولاوردی مشاور روحانی درباره فروش و حتی پیش فروش نوزدانی که هنوز به دنیا نیامده‌اند، خبرهای پیشین در همین باره مجدداً راهی صفحات روزنامه‌ها و رسانه‌های حکومتی شد تا از آن بهره‌برداری باندی کنند.

روزنامه حکومتی آرمان روز سوم تیر جاری نوشت: ”فروش نوزادان توسط پدر و مادر به‌دلیل فقر مادی همیشه در کشور وجود داشته است، اما، سال گذشته فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران‌ جزئیاتی تکان‌دهنده از رواج خرید و فروش کودکان را فاش کرد و گفت: گزارشات نشان می‌دهد خانم‌های کارتن خواب و زنان روسپی به هنگام زایمان به برخی از بیمارستانهای جنوب و مرکز شهر مراجعه می‌کنند و پس از به دنیا آمدن نوزاد با دریافت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بچه خود را می‌فروشند و اکثر نوزادان متولد شده مبتلا به HIV هستند.“

دو سال پیش نیز ماجرای فروش نوزادان که یکی از مراکز مهم آن دروازه غار می‌باشد، برای مدتی نقل محافل خبری شد تا جاییکه رسانه‌های خارجی نیز شروع به تهیه و پخش گزارش از آن نمودند اما پس از گذشتن موج، دوباره همه چیز به‌حالت عادی برگشت و بازار خرید و فروش نوزاد و جنین کما کان به‌کار خود ادامه داد.

در همین مورد شهیندخت مولاوردی، درباره فروش نوزادان توسط مادران با بیان این‌که امروز شاهد فروش نوزادان در شکم مادر و پیش از تولد هستیم، گفت: ”آماری از تعداد این نوزادان نداریم، اما آن‌ قدر تعداد آن زیاد بوده که تبدیل به یک خبر شده است.“

در کنار این خبر یک خبر دیگر این روزها در تقریباً بیشتر روزنامه‌های رژیم به چشم می‌خورد و جالب آن‌که روزنامه‌های هر دو باند به آن خبر پرداخته و به حواشی آن بال و پر می‌دهند! حقوقهایی گاه تا 500- 600 برابر دستمزد سالانه یک کارگر!

روز گذشته دوم تیرماه سرانجام خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع نیز به میدان آمد و با محکوم کردن ”حقوق های نجومی“ تلاش کرد با گفتن اینکه: این قبیل حقوقها استثناء هستند و همه این‌طور نیستند! تلاش کرد فضاحت قضیه را لاپوشانی کند. خامنه‌ای که تلاش می‌کرد با آوردن یکی دو جمله از حضرت علی در باب برابر و عدالت اجتماعی، چهره عمیقاً سیاه و فاسد خود و نظامش را سفیدسازی کند و با ابراز برائت شخصی از این فضاحت، خودش را برکنار از قضیه نشان دهد.

به هر حال، آن حقوقهای نجومی و این نوزاد و جنین فروشی آشکار، دو چهره یک نظام هستند، نظامی که با خمینی بر سر کار آمد و نامش هست: نظام ولایت‌فقیه!

نظامی که سیمای کریهش این روزها به بهترین شکل در معرض دید همگان قرار گرفته.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر