۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

مقايسه قبرخمینی دجال بابارگاه هارون الرشید وداستانهای هزارویک شب


عکس قبر خمینی که بارگاه هارون الرشید و داستانهای هزار و یک شب در مقابلش، کپر هم به حساب نمیان
ايران - لعنت و نفرين بر خميني دجال و مرگ بر خامنه اي و آخوندهاي مردم فريب
 یه مرده و این همه امکانات و بچه‌ محصلهامون توی کپر یا زیر آوار
اما مصیبت تنها به قبر خمینی محدود نمی‌شود، 24سال تمام، ثروت مملکت توی چاه اتمی ریخته شد و حالا هم که تنور اتمی سیمان گرفته شده، باید پول مملکت بشه سلاح قاچاق و رها بشه توی دریا، شاید اونطرف آب، جنایتکارهای حزب الشیطان و مزدورای حوثی از آب، سلاح بگیرن! اما بچه‌ها و معلمهامون، با پای برهنه توی کپرها و خرابه‌ها درس بخونن و زیر آوار کشته شن! یا معلمهامون کنار خیابون زندگی کنن و با کوچکترین اعتراضی هم روانه اوین و گوهردشت بشن.
روز یکشنبه 15فروردین95 دو معلم در روستای ”نوکجو روتک“ در خاش به‌دنبال گردباد و تخریب دیوار مدرسه کشته و مجروح شدند. آنان جان 53 دانش‌آموز را نجات دادند.
در این حادثه یکی از معلمان فداکار به نام حمیدرضا گنگوزهی جان باخت و عبدالرئوف شهنوازی مجروح و در بیمارستان بستری شد.
در باره حداقل دستمزد حتماً زیاد شنیده‌اید، به‌ویژه در روزهای آخر سال 94 که بازار این بحث در دولت و رسانه‌ها خیلی داغ بود و نهایتاً یک حقوق پایة 812هزار و خرده‌ای تومان تصویب کردند به‌عنوان حداقل دستمزد! حداقلی که سه برابر و نیم زیر خط فقراست اما...
اما مشکل این‌جاست که حمیدرضا گنگوزهی با دستمزد 450هزار تومن استخدام شده بوده و نه 812هزار تومن! و باز هم، اما...
اما مشکل این‌جاست که حمیدرضا گنگوزهی همین حداقل دستمزدش را هم نگرفت و از دنیا رفت! و باز هم اما...
آموزگار فداکار، از شهریور 94 یعنی حداقل از 7ماه پیش، هیچ دستمزدی دریافت نکرده بود! وقتی پیکر در هم کوفته‌اش را از زیر آوار بیرون کشیدند، به گفته همکارش، نیروی انتظامی میرجاوه، هیچ کمکی برای نجات جان وی نکرد و اساساً خود را کنار کشید! شش روز پس از ماجرای آموزگار بلوچ در حالیکه خبر واقعه از سکه افتاده بود! خبر دیگری منتشر شد:

آقای ناظم دبستان خودشو کشت!
یک معلم زحمتکش کرد در یکی از روستاهای بخش سیلوانا در ارومیه در اعتراض به فقر و نداشتن پول برای درمان فرزندش دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت. وی که یحیی احمدنژاد نام داشت معاون مدرسه ابتدایی بود. (منبع :رسانه‌های محلی کردستان95/1/21)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر