۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

۲ تا ۳هزار معتاد فقط در یکی از محله‌های تهران

ايران- لعنت خدا بر عاملين اصلی اعتیاد كه آخوندهاي كاخ نشين هستند
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای شهرداری تهران اعلام کرد که «در بازدیدهای شبانه متوجه این امر شدیم که هنوز بیش از ۲ الی ۳ هزار معتاد در محله هرندی وجود دارند»

وی اعلام کرد: «دور دوم جمع‌آوری معتادان منطقه هرندی با همکاری پلیس، ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاییه از ابتدای این هفته آغاز شده است».

بنا‌ به این اظهارات مشخص است که پس از یک دور جمع‌آوری معتادان این منطقه هم‌چنان حدود 3هزار معتاد در این محله زندگی می‌کنند.
بدیهی است عامل اصلی اعتیاد، فشار فقر و گرانی بر دوش اقشار پایین جامعه است که حاصل سیاستهای خانمان برباده این رژیم است.

بیشتر بخوانید:
مواد مخدر از نان بربری هم در دسترس‌تر است
علی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه ۱۵ تهران اعتراف کرد «: مواد مخدر از نان بربری هم در دسترس‌تر است».
این مهره رژیم گفت: «با این‌که برای جمع‌آوری معتادان و آسیب‌های اجتماعی، قرارگاهی تحت نظارت وزارت کشور راه‌اندازی شده که در آن دستگاههای مختلف از جمله نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، مسکن و شهرسازی، بهزیستی، وزارت بهداشت، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، قوه قضاییه، چند سازمان مردم نهاد و چندین دستگاه دیگر دارای مسئولیت هستند اما هیچ‌یک از این سازمانها، نهادها و ارگانها به وظیفه خود عمل نمی‌کنند».
وی همچنین تأکید کرد: «در حالی‌که این دستگاهها، عضو این قرارگاه هستند و حضورشان جزو وظایف آنهاست ولی با این وجود، به آنها حقوق هم پرداخت می‌کنیم اما باز هم معتادان در خیابانهای اصلی حضور دارند.
وقتی من به مساجد برخی محله‌های منطقه 15 می‌روم، اهالی به من می‌گویند آقای انجمنی، این‌جا مواد مخدر را از نان بربری و حتی آب خوردن راحت‌تر پیدا می‌کنیم. می‌گویند ماشین، منزل و اموالشان، در این مناطق امنیت ندارد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر