۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

ایران – سخنرانی مریم رجوی در گردهمایی بزرگ در پاریس (4)

ایران - مریم رجوی: شکستهای خامنه ای و تنزل موقعیت او
شكستهاي ولي فقيه رژيم
حضار محترم!
شرايط بحراني رژيم، در شكستهاي خامنه‌اي و در تنزل موقعيت او ديده مي‌شود. خامنه‌اي در يکپارچه‌سازي هيأت حاكمه رژيمش شکست‌خورده است. تن‌دادن او به روي كار آمدن آخوند روحاني، نمود اين شكست است. اما اين شكست، در وهلة اول نه به‌خاطر تحريمهاي بين‌المللي بود و نه بر اثر بحران اقتصادي، بلكه مهمترين علت، مقاومت و قيام شما مردم ايران بوده است.
حالا ولي فقيه و رئيس‌جمهور رژيم روزانه در حال تيغ‌كشيدن به روي يكديگرند و اين جنگ گرگها، در مرحلة پاياني است. رفسنجاني آشكارا به شورايي‌شدن ولايت‌فقيه فراخوان مي‌دهد. در خبرگان ارتجاع، براي اولين بار يك قطب رقيب ولايت فقيه پا گرفته است،  باند مدافعان خامنه‌اي به ميزان زيادي شقه و تجزيه‌شده است، يعني محوري كه بايد رژيم را در تنش و توفان، حفظ كند، خودش لرزان است.
خانه ولايت‌فقيه از پاي‌بست ويران است و زمين و زمان مي‌گويد اين رژيم پوسيده به پايان كار خود رسيده است.
آخوندها در دام سه جنگ
حضار محترم!
امروز رژيم آخوندي در سه جنگ در منطقه به دام افتاده است و در هيچكدام راه پس و پيش ندارد.
نگاه كنيد كه رشد بادكنكي ولايت فقيه به كجا رسيده است:
در سوريه، خانه‌يي كه آخوندها بر روي شنهاي روان ساخته بودند، در حال آوار شدن است. با اين‌که، رژيم آخوندي هر سال  ميلياردها دلار براي حفظ بشار اسد هزينه كرده، اما حالا نفسهاي ديكتاتوري سوريه به شماره افتاده است.
باشد كه در فرداي پيروزي، خامنه‌اي در كنار بشار اسد از جمله به جرم كشتار 300 هزار زن و مرد و كودك سوري در دادگاه جنايي بين‌المللي، محاكمه شود.
و در عراق، رژيم آخوندي، دولت دست‌نشانده خود، يعني مالكي را از دست‌داده است. اين شروع افول رژيم، نه‌تنها در عراق، بلكه در تمام منطقه است. اگرچه با مداخله‌جويي سپاه تروريستي قدس، به بهانة مقابله با داعش، به نسل‌كشي سنيها دست مي‌زند و بيهوده مي‌كوشد تا آب رفته را به جوي برگرداند.
در يمن، خامنه‌اي مي‌خواست اين كشور را تصرف كند تا در مذاكرات اتمي و در بحران منطقه موقعيت بالاتري كسب كند. اما بزرگترين ائتلاف كشورهاي منطقه را عليه خود برانگيخت.
حالا روزي كه بشار اسد سقوط كند يا روزي كه قواي اين رژيم در عراق يا در يمن كمرشكن شوند، تمام جبهة‌ رژيم در خاورميانه فرو مي‌ريزد. پيشروي در اين سه جنگ از توان اين رژيم خارج است. عقب نشيني از اين سه جنگ باعث فروپاشي اين رژيم مي‌شود، پس، اين بن بست هم گواه حتميت سرنگوني ولايت فقيه است.
ضرورت خلع يد از رژيم در سراسر منطقه
امروز سياستمداران غرب و جهان عرب، تصريح مي‌كنند كه داعش و بشار دو روي يك سكه هستند و البته  كه خليفة اصلي در تهران، پدرخوانده هر دوي آنهاست. واقعيت اين است كه داعش محصول جنايات بشار اسد و مالكي به دستور خامنه‌اي است. بنابراين به دولتهاي غرب مي‌گوييم با اين رژيم هم‌جبهه نشويد! در عراق، با پاسداران و شبه‌نظاميان به اصطلاح شيعة اين رژيم كه صد بار از داعش خطرناك‌ترند  همكاري نكنيد.
راه‌حل عراق، اخراج قواي رژيم و مشاركت اهل سنت در قدرت و مسلح كردن عشاير سني است.
راه‌حل سوريه، اخراج قواي رژيم و پشتيباني از مردم سوريه براي سرنگوني اسد است.
راه‌حل يمن، ايستادگي در برابر همين رژيم است كه ائتلاف عربي آن را آغاز كرده و بايد تا ريشه‌كن كردن آن در منطقه ادامه يابد.
آري، راه‌حل، خلع يد از اين رژيم در سراسر منطقه و سرنگوني خليفة ارتجاع و تروريسم، در ايران است. ادامه دارد ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر