۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

ایران-سردشت- فریناز خسروی-زنان دلیر سردشت تجمع اعتراضی کردند


جمعي از زنان شهرستان سردشت در برابر فرمانداريِ رژيم تجمع کردند، و به تلاش حكومت آخوندي براي پرده پوشيِ علت مرگ فريناز خسرواني اعتراض كردند.
اين تجمع روز سه شنبه ۲۹ ارديبهشت برگزار شد و شركت كنندگان، انزجار خود را از مأمور اطلاعات آخوندي كه باعث مرگ هولناك فريناز شد، ابراز كردند. 

ایران - تجمع اعتراضی زنان دلیر سردشت در مقابل فرمانداری
قابل ذکر است که روز پنجشنبه   14 اردیبهشت مردم مهاباد در يك حركت اعتراضي گسترده با مأموران انتظامي رژيم ملاها درگير شدند و هتل تاراي مهاباد را به آتش كشيدند . دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد : ” خيزش مردم دلير مهاباد ( ازشهرهاي كردستان ايران) در اعتراض به جان سپردن فريناز خسرواني يك دختر 26 ساله، از كاركنان هتل تارا ، صورت گرفت . فريناز  به منظور مقابله با تعرض يك مأمور اطلاعات آخوندي و براي فرار از دست او به ناچار خود را از طبقه چهارم هتل به پايين پرت كرد و در دم جان سپرد”.
مردم مهاباد در واكنش به اين اقدام جنايتكارانه  عليه  حكومت آخوندي تظاهرات كردند و با مأموران انتظامي درگير شدند و اين هتل را كه گردانندگان  آن با مأمور اطلاعات  دولت روحاني همدستي كرده بودند آتش زدند.  شهروندان مهابادی با تجمع اعتراضی در مقابل هتل تارا خواستار محاکمه عاملین مرگ فریناز خسروانی شدند. جوانان مهابادي در تظاهرات ضد حكومتي شعار مي دادند: « فريناز خواهرم».
يادآوري ميشود از زمانی که حسن روحانی مقام ریاست‌جمهوری رژیم ایران را در سال 2013 به‌عهده گرفت، رژیم قوانین و مقررات و روشهای جدید را وضع کرد تا آزادی زنان را  محدودتر كند. موج حملات اسیدپاشی به روی زنان  آزاده ايران ،   چاقو زدن به زنان در خیابانها، دستگيري و توهين و زنداني كردن زنان به بهانه آخوند ساخته بد حجابي ، و اعدام یک زن 26ساله  بنام ريحانه جباري براي دفاع از خود به جرم قتل  يك مامور وزارت اطلاعات رژيم که قصد  تجاوز  به او را داشت توجهات را به مسأله حقوق زنان در ایران جلب کرده است.
در دولت روحاني  لایحه‌یی در مجلس  رژيم ايران مورد بحث قرار گرفت که از افرادی که به‌طور سرخود تصمیم می‌گیرند قوانین حجاب اجباری را به روشهای خشونت‌آمیز خود عليه زنان  به اجرا بگذارند حمایت می‌کند. احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران،  در  آخرین گزارش خود، نسبت به وضعیت حقوق‌بشر در ایران و به‌ویژه شرایط رو به وخامت زنان ابراز نگرانی کرد.
مرگ بر خامنه ای پیرخفاش خونخوار
لعنت بر نوچه های دجال چون آخوند حسن روحانی





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر