۱۳۹۶ بهمن ۱۲, پنجشنبه

ترانه براندازم تقديم به براندازان و قيام آفرينان شهرهای میهنم ایران



براندازم براندازم
تو پاياني من آغازم 
من ايران را به خشت جان
دوباره باز مي سازم

منم فرياد بي خاموش ايراني
منم آن بغض طوفاني كه ميداني
منم شوريده بر ابليس
آن ارباب جنگ و مرگ و ويراني
منم شيداي آزادي
من آن روح رهايي بخش انساني

براندازم براندازم
تو پاياني من آغازم
من ايران را به خشت جان
دوباره باز مي سازم

به بغما برده اي از سفره نانم را
گرفتي جان پرشور جوانم را
شكستي هم قلم هم استخوانم را
نديدي خشم سرخ ناگهانم را

براندازم براندازم
تو پاياني من آغازم
من ايران را به خشت جان
دوباره باز مي سازم

منم آنكه كه به تنگ آمد
از اين تكرار ذلت بار بي حاصل
من آن موجي كه مي كوبم
پياپي بر آرامش ساحل

براندازم براندازم
تو پاياني من آغازم من آغازم
من ايران را به خشت جان
دوباره باز مي سازم

خودم مي سازم از نو سرنوشتم را
خودم بايد بچينم كاروكشتم را
جهنم ساخته اي از روزگار من
خودم پيدا كنم راه بهشتم را

براندازم براندازم
تو پاياني من آغازم من آغازم
من ايران را به خشت جان
دوباره باز مي سازم
 ****

#اعتراضات_سراسری
#مجاهدین_خلق_ایران




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر