۱۳۹۵ خرداد ۲, یکشنبه

گزارش افشاگرانه آسوشيتدپرس: صرف پولهای کلان برای مطبوعات آمریکا و اروپا و لابیهای رژیم آخوندی


ايران - آمريكا- فعاليتهاي بنياد پلاشرز در امريكا
آسوشیتدپرس گزارشی افشاگرانه از فعالیتهای بنیاد پلاشرز در آمریکا و صرف پولهای کلان برای مطبوعات آمریکا و اروپا و لابیهای رژیم آخوندی، جهت جا انداختن توافق هسته‌یی دولت اوباما با رژیم، منتشرکرد.
این خبرگزاری به کمک 700هزار دلاری بنیاد پلاشرز به تبلیغ برنامه هسته‌یی با رژیم ایران در رادیوی ملی آمریکا اشاره می‌کند. و این کار باعث اعتراض نمایندگان جمهوریخواه شده است.

آسوشیتدپرس در ادامه گزارش افشاگرانه خود به گروه لابی رژیم ایران «نایاک» اشاره می‌کند که بدون هیچ تخصصی در این زمنیه، بیش از 281هزار دلار از این بنیاد برای تبلیغ حول برنامه اتمی با رژیم ایران، پول گرفته است.

دانشگاه پرینستون آمریکا نیز در همین رابطه مبلغ 70هزار دلار به سید حسین موسوی سفیر سابق و نفر مذاکره‌کننده اتمی رژیم ایران داده است.

پلاشرز همچنین در گزارش خود به اقدامات دیگر از قبیل «دادن بودجه به خبرنگاران در نشریات نیشن، مادر جونز و همکاری با «مرکز برای وجدان عمومی» جهت ایجاد یک میز امنیت ملی در این مر کز» اشاره کرده است.

آسوشیتدپرس اضافه کرد: پلاشرز در گزارش خود به هدفش جهت «کسب اطمینان از انعکاسات دقیق و مستمر موضوعات هسته‌یی در رسانه‌های معتبر و استراتژیک» هم‌چون گاردین، سال ن، هافینگتون پست و پرو پوبلیکا، اشاره کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر