۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

ایران - نام من منیره رجوی است اتهام: خواهر مسعود_رجوی بودن...

آنها میخواهند هویت انسانی ما را نابود کنند. برای همین هم است که بایستی بجنگیم و مبارزه کنیم.
منیره رجوی در سال 1367 شمسی (1988 میلادی) به همراه 30000 زندانی دیگر اعدام شد.
هنگام دستگیری تنها جرم او خواهر مسعود_رجوی  بودن رهبر مقاومت ایران بود. دخترانش مریم و مرجان نیز به همراهش دستگیر شدند. منیره 7سال در زندان بود و بازجویان و شکنجه گران او را در معرض هر فشار قابل تصور فیزیکی قرار می دادند تا او برادرش مسعود را محکوم کند، بطوری که سایر زندانیان که خودشان از قربانیان شکنجه های وحشیانه توسط مأموران زندان بودند از رفتار وحشیانه دژخیمان با منیره شوکه شده بودند.
برای ماهها منیره و سایر زندانیان سیاسی در مقابل دو دخترش مورد شکنجه قرار گرفتند. همسرش اصغر نیر در سال 1995 میلادی 1364 شمسی اعدام شد.
اما هیچکدام از اینها نتوانست عزم جزم او را بشکند.
قاضی بیدادگاه او را به دو سال زندان محکوم کرد، اما او هیچوقت از زندان آزاد نشد و پس از پایان حکمش ۵ سال دیگر را نیز در زندان گذاراند و در سال 1367 نیز اعدام شد.
ایران- نامم منیره جرمم خواهر مسعود رجوی بودن و ...

۳ نظر:

  1. مسعود نامی که بیش از۳۰ سال است که لرزه بر اندام آخوندهای جانی انداخته است.

    پاسخحذف
  2. درود و سلام بر شهید سرفراز منیره رجوی که تنها به جرم این که خواهر مسعود رجوی بود اعدام شد و هیج جرم دیگری نداشت. او که مادر دو کودک بود پس از ۷ سال زندانی بودن اعدام شد. همه کسانی که طی این ۷ سال در زندان با او بودند شیفته خصائل والا و انسانی او بودند و در کتابهای خاطرات بسیاری از زندانیان خاطرات زیادی ازاو نوشته شده است که بسیار خواندنی است و درس فدا و انسانیت می دهد. او هیچ زندانی را از عشق و محبت و رسیدگیهای خود بی‌نصیب نمی‌گذاشت. به حق او سمبل زندانیان قتل عام شده است.

    پاسخحذف
  3. زلف آشفته وخوی کرده وخندان لب ومست
    پیرهن چاک وغزل خوان وسراحی در دست

    30 هزار گل سرخ افتخار هر ایرانیند

    پاسخحذف